A soul singer (that_subwaysoul) wrote,
A soul singer
that_subwaysoul

I thank God  for everything that's been happening to me lately, that may not be cool, but that's definitely me.
I really dig my armani flip-flops
and all the random crap I waste my money on.
The world may end in 2012 ...
so I should spend like there's no tomorrow.
I don't think I believe in having resentment towards anyone anymore. It just wastes time.
and when you look at things in perspective ...
well, you know what. 

I LEAVE TOMORROW!!!!!!!!1
 
Do you and your boyfriend and girlfriend fight a lot?
I find with my boyfriend AND girlfriend all the time. Mostly about our odd mormon-tastic relationship.




Who is the craziest on your top friends?
(hokay, i found this on myspace) Um, they're all crazy or else I wouldn't associate with them.







What is the last thing you got in trouble for with your parents?
haha, good one.
 Doing this weird thing with my arm to freak out my mother is one of the few things she's ever gotten really mad at.





What's more important to you, good grades or having fun?
To be completely honest? having fun all the way. Next year it will be different though.





Where do you get your hair cut?
I'm one of those sluts who goes to different places every time, last time was that place by Sears in the mall. Unisex somethin or anotha.




What's so great about the Jonas Brothers?
their suckiness. oooooooooowwww






Have your parents ever told you that you couldn't hang out with a certain someone?
my parents? pshh, never.




Have you ever cleaned up someone else's vomit?
I have many nieces and nephews and drunken relatives and animals in and out of my home and in my life. so, yeah..







Do you laugh at people with "bowl" haircuts?
hahahahha, i do i do. how awful. I used to have one, too.





Does your boyfriend or girlfriend get mad/jealous when you talk about the opposite sex?
I wish I had that problem.





Have you ever seen someone you knew and purposely avoided seeing them?
it's my day job.





Do you know anyone with such a terribly annoying voice, that you can't even stand to be around them for more than 30 seconds?
um ... i'm sure there is, but nothing's coming up.





What was the last R-rated movie you watched?
hahahahha, Sex and the Effing City.



Who do you sit with on the bus?
To school? i stopped that my Sophomore year. To the City? an assortment of people/ just me.




Did you pray before bed last night?
I should, but I don't really have a bedtime routine, I just crash and end up somewhere.





Who was the last person you ate with?
Emily and her mother. Good stuff.





What were you doing at 10 am?
usually at work, or maybe Wawa. Oh how I adore Wawa.
<3


Name everything you've eaten today?
breakfast burrito, pasta, an apple. I like to keep things classay.



Who was the last person you talked to on the phone after midnight?
idk my bff Alex?



Would you have sex with someone you had known less than twentyfour hours?
no. well, unless they had a gun.





Do you secretly still talk to an ex?
I burn burn burn them out of my life. Did I use burn right there? eh, I guess not. I was being poetic. hahaha, yeah... that works.



Who was the last person you got in a fight with? About what?
Some bitch who said I cut her off. Ugh! Jersey drivers should be stopped!






Would you have a relationship with anyone on your top?
lol this quiz is effing myspace. And, hrm .... maybe at I time I would've, but I feel like those days are gone. I'm always up for anything though.



Will you be alone tonight?
hell no Mylissa is picking my ass up and we is LEAVIN.





Do you and your siblings fight over the computer?
It gets bloody... I'm fending them off now as I type this out.





What's your last sent text say?
my cell is dead. ;'( I can't remember, it's been so long.



How's it going?
the wheather/ that road-raged sonofa have me feeling a bit blue. My life is great though and I should stop complaining, I'm addicted to complaining and feeling bad for myself when my life is disgustingly amazing.





What is the lamest excuse a boy/girl has used to break up?
i usually find some sick lame excuse to break up. It's because I'm literally insane though, that's where it all stems from.




What are you hiding from your parents that you hope they never find out
my underground drug/prostitution/cock-fighting ring. =/






Who did you last have an interview with?
Alanna! That was fun, but I wrote too much and never actually used it. Ugh, my heart. It was really good though. =]


When did you last eat pizza and from where?
hrm, I can't remember. and I love pizza! What a damn shame.





Are you allowed to stay up later than 10pm on a weeknight?
hahaha, since I was 3.


Would you ever take someone back if they cheated on you?
I'd try to. I'm sure I could see where they were coming from, but I can admit that I hold on to things/ can't get over grudges and would always be a little passive. *sigh*







Did you go to sleep happy last night?
um, last night? yeah, it was ridiculously late because of this sexy French movie I got sucked into. So, I'd call it a good night.


Do you continue fighting in an argument even though you're wrong?
lol, i'm usually always wrong and I never stop.





When was the last time you went swimming?
Friday? or Thursday? In the summer days become irrelevant.

How many people have you kissed in the past two weeks?
2





On average, what do you think you cry about the most?
living without my grandma. Missing people, feeling stuck, sometimes for no reason at all. I just do.



Do you like ferris wheels?
yeah, you know what? I really do.



How many girls would you just love to shoot?
lol none. Well, maybe that bitch I cut off if she would definitely be okay.





Do you have a friend of the opposite sex that you can tell everything to?
too many ;) I need more of the same sex.




Have you ever slept in contacts?
I rock the glasses sucka

Are you related to anyone named Blake?
No. That's a cool name though.



Do you whiten your teeth with Crest White Strips?
ugh, I should. My coffee stained monsters.


Have you seen the movie, Thirteen?
no




Don't you just wanna stab someone with a fire poker?
you have a violent streak in you. No, I really don't ... you nasty.



Do you hate when people smoke around you?
doesn't bother me at all. I kinda think it's hot.


Who was the last girl you talked to?
my sister



Who was the last guy you talked to?
my dad







Do you have any plans for tomorrow?
ON  MY WAY TO MY DREAM!!





How do you handle/let go of stress?
I get awkward and sad and contemplative.






Do you think best friends can be replaced?
um... never for realz.



When did you last cry?
a little bit today. hahaha, i'm so dayum emo. it's sick.



Do you plan on moving this year?
Yup, to college. =D

Does the last person you held hands with mean anything to you?
She means the world to me.



Name something that made you smile today?
hahaha, my amazing, open-minded friends that can make me laugh and put up with me when I offend them, my dogs who think i'm such hot shit and will walk up to me and just chill there for hours, my nieces and nephews, the amazing cups of coffee I had, my awesome, unique mother who helped me pack. That effing little breakfast burrito, Ugh, my life is the best,.

In winter, would you rather wear jackets or hoodies?
both ;)

Do you like anyone right now?
no



When you shut off your alarm clock, do you tend to fall back asleep?
it's not healthy or professional.



Have you ever fell asleep in someones arms?
I'm sure I did that many a times as a baby, since then? Eh, yeah, melissa and I share a bed and she holds me tight.



Who were the last 3 people you talked to on the telephone?
my dad, Emily and either my mom or Manus.


What were you doing at 1 am?
entranced by sexy French movie.



What was the reason you last cried?
the was no reason, I just felt ineffective/


What are you seriously wearing?
shirt and shorts.





Have you ever driven without a license?
oh my lawd, way too many times.



Is there anything that you are craving for right now?
um a frap. I abbreeev yo.





What are you doing tonight?
Who knows, chillin with my homie thug.




Is anyone on your bad side right now?
This fucking BITCH with road rage. No one else. effing bitch...








Do you clean when you’re upset?
hahahahah, that is the last thing I would ever do.










Would you ever dye your hair blonde?
Um ... blonde? probably not. Black, green, purple, apricot, sure! but blonde? Never say never though, right?









How many pairs of shoes do you own?
not too many, i'm buying more and more now though. Oh the joys of working.







Had your heart broken recently?
it'll take a bit to really break my heart.






Do you know anyone who is pregnant?
my friend Crystal is totally preggers. hahaha, gotta love it.




Can you make brownies without having to look at the directions?
I can barely make toast without risking the lives of my family members.






Do you still talk to the person you kissed last?
well, we haven't talked since, but it was just a few days ago, so I don't think we've stopped talking.




Who is your last myspace message from, and what's it about?
i haven't checked that shit in ages.





Do you usually tell people when they hurt your feelings?
Um, depends on how much I trust/know them.






Where is the last place you went to go eat?
This rad breakfast place ... the... the turning point. yeah, that's it. With ma mere, I got a coconut latte that rocked my world.




Have you bought any items in the past week?
hahahahh hoooooooyes.





Do you sing in the shower?
full Broadway shows have been performed in my shower.




Do you have your own personal diary?
I have a secret lj that I try to write in daily.





What's on your mind right now?
life.



How have you felt today?
just... blah blah balh blah blah blah blah blah





Next vacation?
hrm... does camp count?




How old do you look?
18 I think.






Does anyone hate you?
hahaha, I'm sure there's more than a few. whatevs.








Are you happy with life?
I am incredibly lucky. FUCK, life is that good. I'm very happy.





Can you handle the truth?
not usually.



Anything you'd like to say to anyone?
that I tried harder than you tried, and you let one thing i did, after all I tried to do for you and all the ignoring and black-listing you did to me, you let one thing push you off that cliff. I  had grounds before that but I never let it really get that far, the second you sniffed anything off-color you cut, I guess you're really not worth it. That thought hurts though, you used to be the most amazing, humble person who was there with understanding before anyone even knew anything was wrong. And like that, cities crumble.






Do you believe everyone deserves a second chance?
absolutes are always risky, but yes, I think I do.




Did you cry today?
lol, i've said this five times already, but yes.




Do you miss anyone?
I miss my grandma so so so much. I had a dream about her, but it definitely wasn't her. and my brothers. and Sarah. Lots of people.




Who knows your biggest secret?
i do ;)
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment